sobota, 11 czerwca 2016

New Post

Witajcie,

Znowu po troszkę dłuższej przerwie, wracam z nowym postem :)

Dzisiaj przygotowałam dla Was stylizację, następny post będzie podobny z wykorzystaniem tych samych spodni, które bardzo przypadły mi do gustu, zawsze chciałam kupić sobie boyfriendy, których mierzyłam setki i żadne mi nie pasowały, być może że jestem dosyć niska - 160cm.i czułam się w nich po prostu źle. Trafiłam jednak na model typu girlfriend i od razu byłam zachwycona.
Wygodne, luźne z przykrótkimi nogawkami, które idzie sobie podwinąć.
Już sprawdziłam, że świetnie się komponują, zarówno z trampkami, adidasami, szpilkami czy też klapkami, dzisiaj przedstawię Wam stylizację, z moimi nowo zakupionymi butami na koturnie, które tutejszej wiosny i lata są totalnym hitem, dlatego zachęcam by każda z Was zaopatrzyła się w takie oto buciki, dzisiejszy model kupiłam w MOHITO,  a tego samego dnia znalazłam tańszą wersję za jedyne 30zł.


















Spodnie : ZARA
Buty : MOHITO
Bluzka : PRIMARK
Biżuteria - naszyjnik i pierścionek : YES

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Madame Joanna , Blogger