czwartek, 8 czerwca 2017

Retun ! STRAPPY BIKINI ! ZAFUL !


Witajcie kochani !

Dziś mała zapowiedź tego co będzie się działo w najbliższym czasie.
Otóż następuje reaktywacja bloga, teraz w czasie wakacji postaram się wstawiać posty regularnie i znowu odżyć w świecie blogowym. 

Na pierwszy ogień idzie inspiracja stroi kąpielowych z  - ZAFUL , sezon już tuż tuż !

#strappybikini




Oto moja propozycja stroi, które wpadły mi w oko i bardzo się spodobały :

1. Delikatny prosty, strój w kolorze khaki z pięknymi plecionymi ramiączkami, które dodają uroku :

  STRÓJ KĄPIELOWY KHAKI







2. Kolory nude, ziemskie to w tym sezonie zdecydowanie kolory, które mnie urzekły.
Prostota to coś co lubię najbardziej.
Następna propozycję będzie w tym samym kolorze ale o innym kroju.

STRÓJ Z WIĄZANIEM NA DEKOLDZIE






Piękny wiązany pudrowo-różowy strój.
Z delikatnego prążkowanego materiału.






Odchodząc od nude kolorów, kolejnym pięknym strojem który wpadł do mojej listy inspiracyjnej jest piękny strój w kolorze baby blue.
Z miseczką podtrzymującą biust i pięknymi wiązaniami na dekoldzie oraz biodrach.







Propozycja 4 stroi jak na razie. Dajcie koniecznie znać, czy chcecie więcej takich inspiracji.
Bo pięknych bikini jest mnóstwo i mnóstwo inspiracji.
Musicie mi dać tylko kopa do działania.

1. KHAKI

To moje propozycje, a jakie są Wasze ?
Czy któreś z tych przypadły Wam do gustu?

Zapraszam do komentowania. 
Buziaki ! :*

2 komentarze:

  1. Supcio stroje , już obserwuje ! http://theworldmartyy.blogspot.com/ ZAJRZYSZ ?  

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy na podobny. Jest naprawdę fajny.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Madame Joanna , Blogger