sobota, 24 czerwca 2017

LONG DRESS RESERVED

Hejka kochani,


Z racji wakacji i początku lata, mam dla Was letnią stylizację z sukienką z Reserved KLIK .
Bardzo podobają mi się długie sukienki, a w Reserved bardzo spodobała mi się właśnie ta - w niebiesko-białe paseczki bez ramiączek.

Do tego mam biżuterie z YES KLIK .
Naszyjnik z zawieszką serduszkiem, który jest zespolony oraz zawieszka w kształcie krzyżyka.











Cytat na dziś :

" Ja zaś pragnęłabym upiększać życie.
Nie tyle chodzi mi o nauczanie ludzi, chociaż wiem, że to chyba najszlachetniejsze dążenie,
ile o to, aby życie upływało im milej.
Pragnę, aby dzięki mnie przeżyli jakąś radość...
Radość, której by nie mogli zaznać gdyby mnie nie było na świecie. " 

- Lucy Maud Montgomery - " Ania z Avonlea " 

#reserved #yes #biżuteriayes

5 komentarzy:

  1. Sukienka cudo! Na letnie wypady idealna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Można w niej się czuć komfortowo i zwiewnie :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Śliczna jest! Jednak do mojej figury niezbyt, by pasowała


    Www.strong-power.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może warto się przełamać ? Ja jestem niska i myślałam, że w długich sukienkach nie będę wyglądała i czuła się dobrze.
      A naprawdę czuje się w niej świetnie :)

      Usuń
  3. Yummy and Cute Long Dress for Girls. This is one of my favourite dress

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Madame Joanna , Blogger