niedziela, 26 kwietnia 2015

about us ♥

Hej kochani !
Blog nazywa się Madame Joanna, ale będę go tworzyć razem z moją panią C.
Uznałyśmy, że odpowiedzi na niektóre pytania trochę pozwolą was nam poznać.
Miłego czytania :)


Pytania:
1. Jak masz na imię? C&J: Jedno już znacie, a drugie to jeszcze tajemnica :)

2. Kiedy masz urodziny?
C: 21.06
J: 12.05

3. Co studiujesz?
C&J: Obie obecnie jesteśmy na drugim roku Bezpieczeństwa wewnętrznego

4.Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie?
C: Zawsze marzyłam, żeby zostać okulistką, niestety rzeczywistość mnie przerosła.
J: Miałam tysiące pomysłów, zawsze chciałam zostań tancerką.

5. Jakiej muzyki słuchasz?
C: Głównie rocka, ale zdarzy mi się posłuchać innych gatunków. P.S jestem wielką fanką Bruno Marsa.
J: Klasycznie pop, ogólnie każdego rodzaju, wszystko co mi wpadnie w ucho.

6. Ulubione jedzenie?
C: Kocham wszystko co wywodzi się z polskiej kuchni. Zdradzę wam, że za frytki z Mc'D jestem w stanie oddać życie ;)
J : W sprawach jedzenia jestem wybredna, polska kuchnia owszem,ale przede wszystkim jakieś lekkie jedzenie, preferuje zdrowe odżywianie.

7. Ulubiona część garderoby?
C: W tej sprawie specjalistką jest J, ja uwielbiam zwykłe jeansy i wygodne trampki albo adidasy
J:  Kocham wszystko, więc trudno wybrać jedną ulubioną, buty, sukienki, spodnie, koszule..hmm wybieram : BUTY

8. Czy masz zwierzątka?
C: Koty i psa, czyli standard.
J:Niestety nie >.<


9. Ulubione miejsce?
C: Łóżko
J:Ooj może tak jak Pani C. mogłabym z niego nie wychodzić.

10. Ulubiony przedmiot w szkole?
C: Angielski
J: W szkole był WF, a na studiach ciągle jest coś ciekawego, więc ulubionego nie mam.

11. Ulubiony napój?
C: Gorąca herbata z cytryną, ale uzależniona też jestem od pepsi <3
J: Sok marchewkowy.

12. Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie?
C: Nie jestem w stanie wskazać.
J: Tak samo jak C. mam wiele, ale szybko się zmieniają.

13. Czy uprawiasz jakieś sporty?
C: Nie nazwałabym tego uprawianiem, ale lubię i staram się często pływać.
J: Od czasu do czasu trening obwodowy.

14. Ulubiona książka?
C: Wszystkie kryminały H. Cobena.
J: Nie mam.

15. Ulubiony kolor?
C: Granatowy i oczywiście czarny.
J: Black & white is always a good idea.

16. Ulubione zwierzątko?
C: Każdy kto mnie zna, wie, że jestem ogromną psiarą.
J: Pies !

17. Ulubione perfumy?
C: Dolce & Gabbana - Light Blue
J : Lubię słodkie zapachy, ale ulubionego nie mam.

18. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Ile razy?
C: Tak, jakieś 6/7 razy.
J: Tak, 3.

19. Ulubiony sklep?
C: H&M
J : Dużo tego, ale wybieram Stradivarius

20. Ulubiony film?
C: Czekolada.
J: Nie mam.

21. Ulubiony program w telewizji?
C: Nie mam, rzadko oglądam.
J: Programów też nie mam.

22. Ile masz wzrostu?
C: 172 cm
J: 160 cm

23. Czy skończyłaś liceum?
C&J: Ukończyłyśmy w 2013r.

24. Czy masz rodzeństwo?
C: Starszy brat.
J:Starsza siostra

Mamy nadzieję, że się wam podobało. Jeśli macie ochotę,odpowiedzcie na niektóre pytania.
Pozdrawiamy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Madame Joanna , Blogger